Csapóné Riskó, TündeMester, Petra2014-05-222014-05-222014-04-162014-05-22http://hdl.handle.net/2437/193162Dolgozatomban bemutatom a turizmust napjainkban, Magyarország turisztikai régióit, Debrecen turizmusát, mint országimázs építő eszközt, valamint a Debreceni Virágkarnevált és annak turizmusra való hatását. Turisztikai hatástanulmányok elemzésével és az általam készített kutatással bebizonyítom, hogy a Debreceni Virágkarnevál egy nagyon jó turisztikai márka. A hatástanulmány összefoglalójában javaslatokat teszek arra, hogy mit lehet a márkaépítésben még fejleszteni.81huturizmusDebreceni VirágkarneválA turizmus, mint országimázs építő eszközA Debreceni Virágkarnevál turizmusgeneráló hatásaTourism as a country image building toolDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Kultúratudomány