Herendiné Kónya, EszterKókai, Henriett2015-06-022015-06-022015-05-18http://hdl.handle.net/2437/213839A mesterképzés második félévében matematika módszertanból azt a feladatot kaptuk, hogy állítsunk össze egy témazáró feladatlapot, írassuk meg egy tetszőleges osztállyal, javítsuk ki, és értékeljük. Nagy örömömre szolgált, hogy éppen a koordinátageometria témaköréből állíthattam össze a feladatlapot, hiszen ez a téma középiskolai tanulmányaim folyamán közel állt hozzám. A későbbiek során, a mesterképzés utolsó félévében ismét lehetőségem nyílt a feladatlap megíratására egy másik iskolában. Diplomamunkámban a két különböző csoportban megíratott azonos témazáró feladatainak megoldásában előforduló típushibákat szeretném feltárni, lehetséges okokat keresni, összevetni az eredményeket, illetve levonni a következtetéseket. Dolgozatomban nem célom az iskolákban folyó oktatói tevékenység minősítése valamint a két iskola összehasonlítása, csupán a típushibák és azok lehetséges okainak feltárására, illetve a csoportok közti különbségekből adódó hibák megállapítására szeretnék szorítkozni. Rendkívül hasznosnak tartom a későbbiek folyamán is a különböző csoportokban megíratott azonos feladatlapok eredményeinek, típushibáinak összevetését, hiszen egy-egy ilyen elemző munka által tanárként nagyon sokat lehet fejlődni.41huCC0 1.0 Universalkoordinátageometria, típushibákTípushibák a koordinátageometriai feladatok megoldásábanDEENK Témalista::Matematika