Máté, DomiciánPásti, Zsuzsa2009-09-242009-09-2420092009-09-24http://hdl.handle.net/2437/89275Szakdolgozatom témájának kiválasztásánál a szempont az volt, hogy rávilágítsak az értékesítési és marketingtervezés jelentőségére, valamint valós és átfogó képet adjak egy debreceni szálloda ezen tevékenységéről. E tevékenységek az Aquaticumban csapatmunka eredményei. Dolgozatom célja, hogy bepillantást nyújtsak a tervezés menetébe, a koncepció megfogalmazásába, valamint annak jelentőségébe. Figyelembe vettem az európai, a magyar és a térség idegenforgalmi jellemzőit, az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotel adottságait és szolgáltatásait, melyek lehetővé teszik a szálloda reális célkitűzéseinek megvalósítását. Záró dolgozatommal bizonyítani kívánom, hogy a tervezés nem formális, hanem valóban egy stratégiai tevékenység.72hugyógyturizmusAquaticummarketingAz Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel sales és marketing tevékenységének bemutatása