2008-12-042008-12-049633944503http://hdl.handle.net/2437/41961A magánélet udvariassági formulái természetesen az üzlet világában is betartandóak, ám ezek alapos ismerete nem elég a sikerhez. Sok apró szabály van, melyek elsajátítása és alkalmazása hozzájárulhat a hatékonyabb munkavégzéshez, a kölcsönösen hasznos kapcsolatok kialakításához és a személyes fejlődéshez, karrierépítéshez. Felvételi beszélgetés, telefon, levelezés, e-mail, ügyfelek és beszállítók, modortalan kollégák - megannyi megoldásra váró feladat és buktató. Leszakadt a zakója gombja, de csak a folyosón veszi észre? Tárgyalópartnere megkapott egy másnak szánt faxüzenetet, amelyben az Ön kollégája becsmérlően nyilatkozik róluk? A cég arab vendégét kell szórakoztatnia? Szerelmi kalandba bonyolódott egy munkatársával? - Mindennapi vagy szokatlan helyzetek, amelyekben helyt kell állnia, hiszen ezen múlhat a vállalat sikere és az Ön előléptetése. A szerző önértékelési tesztekkel, valamint esettanulmányokkal hozza közelebb az elméletet a gyakorlathoz.9633944503http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ659741bibFSZ659741