Árváné Ványi, GeorginaBartha, Vanda2017-10-272017-10-272017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244679A diplomadolgozatom főtémájának a Z generáció és az online marketing viszonyát választottam. Érdekelt, hogy milyen hatással vannak a jelen fiataljaira a feléjük irányuló online marketing kampányok és hogyan változott meg a fogyasztói kultúrájuk az elődjeikhez képest, mennyire befolyásolhatóak és melyik az a csatorna ahol a legkönnyebben elérhető ez a generáció.Dolgozatomban feltártam az online marketing fogalmát és eszközeit, melyekkel a leginkább elérhető a Z – generációs társadalom és megismertem a korosztály jellem vonásait, gondolkodási módját és fogyasztását meghatározó tényezőket. Megvizsgáltam, hogy melyek azok az online marketing eszközök, amelyek a leghatékonyabban elérik a Z generációt és ezek milyen hatással vannak a generáció fogyasztási szokásaira.74huonline marketingZ generációfogyasztási szokásokA Z generáció fogyasztási szokásait meghatározó online marketing eszközök vizsgálataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány