Molnárné Kovács, JuditBoros, Gabriella2021-04-292021-04-292021-04-13http://hdl.handle.net/2437/307788Műhelymunkám során a videójáték felhasználók szokásaikon, motivációjukon és észlelt társas támogatásukon keresztül vizsgáltuk a játékon belüli (online) és játékon kívüli (offline) kapcsolati hálózatuk milyenségét. Ezt a két csoportot az észlelt társas támogatás változón keresztül hasonlítottuk össze, illetve megvizsgáltuk, hogy a félénkség milyen hatással van a játékosokra ismerkedés és játékidő tekintetében. Emellett vizsgáltuk, hogy az online játékon belüli ismeretségből kialakulhat-e életre szóló barátság, vagy ezek a fajta kapcsolatok csak a játék világára terjednek-e ki, s más csoportba kerülnek-e a társas kapcsolatokon belül.48huvideójátéktársas támaszfélénkségmotivációkapcsolatépítésVideójáték, mint kapcsolati hálóA szexuális aktivitás mögött rejlő motiváció és az idő múlásaAz önértékelés és a kötődés kapcsolata az idealizált testkép jegyében a serdülőknélA COVID-19 pandémia hatása a szorongásra és a mentális jóllétre az egyetemisták körébenDEENK Témalista::Pszichológia