Kiss, MariettaNagy, Tamás2016-11-252016-11-252016-11-24http://hdl.handle.net/2437/232637Dolgozatom fő célja az volt, hogy megvizsgáljam, számít-e az embereknek, hogy hazai terméket vásároljanak, és ha igen, miért? Hajlandóak-e több pénzt áldozni a magyar termékekre? Ismernek-e védjegyeket? Ezen kérdések megválaszolására online kérdőívet hoztam létre, melyet egy közösségi oldal több csoportjában is megosztottam, annak érdekében, hogy minél sokrétűbb legyen a kitöltők köre. Az eredmények közlése előtt ismertettem a kérdéskörrel kapcsolatos könyvekben, cikkekben, tanulmányokban olvasottakat, központban az országeredet-hatással és a fogyasztói etnocentrizmussal, melyek elméleti alapot jelentettek a vizsgálódásaimhoz. Igyekeztem továbbá minél több korábbi kutatási eredményt is felsorakoztatni, melyek megteremtették az összehasonlítás lehetőségét a kérdőívemet kitöltők véleményével.92huországeredetetnocentrizmusmagyar termékHazai vagy külföldi - Számít-e a termékek származása?Domestic or foreign-Is the origin of the products important?DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing