Nagygyőryné Kerti, IbolyaGere, Krisztina2025-06-112025-06-112025-04-10https://hdl.handle.net/2437/391373A DIFER egy rendkívül hasznos és hatékony eszköz a tanulási problémák korai felismerésében és kezelésében. A diagnosztikai eredmények alapján kialakítható fejlesztési stratégiák alkalmazása elengedhetetlen a hátrányos helyzetű és tanulásban akadályozott gyermekek fejlődésének támogatásában. A kutatás eredményei azt sugallják, hogy a DIFER szélesebb körű alkalmazása javíthatja a pedagógiai gyakorlatot, és hozzájárulhat a tanulási problémákkal küzdő gyermekek optimális fejlesztéséhez. A rendszer folyamatos továbbfejlesztése és a fejlesztő programok adaptálása elengedhetetlen annak érdekében, hogy minden gyermek számára biztosítva legyen a sikeres iskolai előrehaladás és a teljes körű társadalmi integráció.49huDIFERtanulásban akadályozotttanulási problémákA DIFER teszt eredménye és a tanulásban akadályozottság közötti összefüggésThe relationship between DIFER test results and learning disabilitiesNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.