Kontor, EnikőFölding, Boglárka Emőke2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363721Dolgozatomban elsőként az online marketing történatét mutattam be. Ezt követően az online marketing csatornák és eszközök ismertetést mutattam be. Majd azt elemeztem, hogy a Játékfarm játékbolt ezen eszközök közül melyeket és hogyan használja. Kutatásom során az online játékvásárlási szokásokat vizsgáltam. Ezt követően a kutatásom során feltárt eredményeket elemeztem. Végül pedig a kapott eredmények alapján javaslatokat fogalmaztam meg az általam bemutatott cég marketingtevékenységéhez.67humarketing, online marketing, játékOnline marketingeszközök bemutatása a Játékfarm játékbolton keresztülIntroducing online marketing devices through játékfarm toyshopDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.