Csire, SándorVincze, Henriett Brigitta2015-11-032015-11-032015-10-29http://hdl.handle.net/2437/217871Szakdolgozatom témájának a szállodaiparban teret nyerő kuponos értékesítési csatornát választottam. A dolgozat során kitérek a kuponok kialakulására, elterjedésére és jelentőségére. A kuponok fejlődésének vizsgálatakor kronológiai sorrendet alkalmaztam, figyelembe véve a gazdasági helyzetet és internetezési szokásokat.Számba veszem a fogyasztói típusokat és trendeket, bővebben foglalkozom a szállodák értékesítési csatornáival is. Megvizsgálom a kuponokat marketing szempontból, különös tekintettel a marketingmixre. Áttekintem a kuponok történetét, forgalmát és rávilágítok mélyinterjú segítségével annak kettős megítélésére. Szakdolgozatom lezárásaként levonom a végső konklúziót.53hukuponszállodamarketingAkciós kuponok a szállodaiparbanCoupons in the hotel industryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány