Barta, NóraCsoba, JuditHarmati, KatalinHegyi, Lilla2020-12-112020-12-1120162063-6415http://hdl.handle.net/2437/299570Az iskolai lemorzsolódás elleni küzdelem és a hátrányos helyzetű fiatalok sikeres társadalmi és munkaerőpiaci integrációja napjaink egyik legnagyobb társadalmi kihívása. Kiemelt kutatási programok keresik a jelenség okait, következményeit és a lehetséges kezelési módokat. Az eddig rendelkezésre álló elemzések, statisztikai adatok azonban nagyon keveset árulnak el a fiatalok élethelyzetéről, családjáról, barátairól, anyagi helyzetéről, gondolkodásáról, céljairól, mindennapjaikról. Kutatásunk során erről szerettünk volna többet megtudni az iskolából lemorzsolódott, vagy lemorzsolódással veszélyeztetett 15–19 éves kor közötti fiatalok körében egy második esélyt biztosító középiskolában készített interjúk során.hu„Útvesztő” Az iskolából lemorzsolódó 15–19 évesek mindennapjai„Útvesztő” Az iskolából lemorzsolódó 15–19 évesek mindennapjaiarticleCC BY-NC-ND 4.0Metszetek32016