Vida, ViktóriaKondás, Péter2024-06-182024-06-182024-05-08https://hdl.handle.net/2437/373466A záródolgozatom a brandépítés és digitális marketing stratégiák elemzését tárja fel az építőipari szektorban. A dolgozat a szakirodalmak elemzésén és a 14 hetes szakmai gyakorlatomon alapul, mely során betekintést nyertem a vállalat marketing tevékenységeibe, és a piaci kommunikáció fontosságát vizsgáltam az építőipar versenyképes működésében. A munkám alapvetően három fő részre oszlik: az építőipar jelenlegi helyzetének bemutatása, a digitális marketing és brandépítési stratégiák az építőiparban való alkalmazásának elemzése, valamint a személyes tapasztalataim és a gyakorlati feladataim ismertetése a GSV Kereskedelmi Kft.-nél. A dolgozat kitér az építőipar jelenlegi kihívásaira, mint a szakemberhiány, a technológiai háttér elmaradottsága és a piaci változások, valamint részletesen tárgyalja a digitális marketing különböző eszközeit, mint például a közösségi média.A gyakorlat során szerzett tapasztalataim alapján kiemelem a digitális jelenlét és a kreatív marketing megoldások jelentőségét a vállalati siker érdekében.30humarketingépítőipardigitálisBrandépítés és digitális marketing stratégiák az építőipari szektorbanBrand building and digital marketing strategies in the construction industryKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.