Fehér, AndrásVachter, Dóra2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384832A szakdolgozatom témája a generációk közötti különbségek vizsgálata az élelmiszer-vásárlásban. Érdekel, hogy az egyes generációk milyen hasonlóságokat és eltéréseket mutatnak a mindennapi bevásárlás során, és milyen tényezők befolyásolják döntéseiket. A generációk vásárlási szokásai ma már egyaránt tükrözik a családi hagyományokat és az új trendeket. Kutatásom célja, hogy feltárjam ezeket a generációs különbségeket. Ehhez primer és szekunder kutatást végeztem, amelyben fókuszcsoportos (kvalitatív) és kérdőíves (kvantitatív) módszereket alkalmaztam. Az eredményeim nem reprezentatívak. Összességében úgy látom, hogy a különböző generációk eltérő támogatást igényelnek vásárlási szokásaik javítása érdekében.60hufogyasztás,preferenciák,attitűd,kedvezményGenerációk közötti különbség az élelmiszer vásárlásbanDifferences between generations in the grocery shoppingKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.