Harangi, BalázsBoda, Ákos2021-11-082021-11-082021-11-08http://hdl.handle.net/2437/324160A dolgozatban egy grafikus alkalmazás elkészítésének a menete olvasható. A programban egy önvezető autó halad egy dinamikusan változtatható pályán. A jármű a kameráinak a segítségével tájékozódik és hoz döntést az irányok és a sebességet illetően. Az autó tanítása viselkedés klónozással történik, a hálót illetően felügyelt tanulással. A kliens oldal a Three.js grafikus könyvtárral készült el, ami tartalmazza az autót, illetve a pályát. A szerver oldalon található a neurális háló, amely KERAS könyvtárral lett implementálva. A kliens és a szerver socketeken keresztül kommunikálnak egymással. A felhasználó elmentheti és betöltheti az elkészült pályáit.51huönvezető autóthree.jsÖnvezető autó viselkedés klónozássalSelf driving car with behavioral cloningDEENK Témalista::Informatika