Fodor, SzilviaMartos, Letícia2021-05-102021-05-102021-04-13http://hdl.handle.net/2437/309281Kutatásomban az iskolai kreatív klíma, a kreativitási motiváció és az autonómia összefüggéseit vizsgáltam a digitális oktatás idején. Ezen változók kapcsolatát középiskolások körében mértem. A dolgozatomban összehasonlítottam, hogyan alakult az iskolai kreatív klíma a hagyományos és a digitális oktatás során az iskolákban. Feltételeztem, hogy eltérés mérhető ennek értékében a két tanrend között, továbbá, hogy ezen eltérés hatással van a diákok autonómiájára és a motivációjára. Ezt a feltételezést próbáltam alátámasztani a vizsgálatom során. Ezenkívül elemeztem a diákok digitális oktatással szerzett tapasztalatait, és igyekeztem kiemelni a legfontosabb előnyeit és hátrányait az új típusú oktatási rendnek.38huKreatív klímaKreativitási motivációAutonómiaDigitális oktatásA digitális oktatás az iskolai kreatív klíma, a kreativitási motiváció és az autonómia tükrébenA munkamemória korrelátumai: a szabadidős tevékenységek hatása a munkamemória-kapacitásraMunkahelyi motiváció és stressz az otthon dolgozók körébenA vallás és a reziliencia összefüggése egyházi iskolában tanítók körébenDEENK Témalista::Pszichológia