Szeghalmy, SzilviaOcsenás, Bence2024-02-012024-02-012023-11-12https://hdl.handle.net/2437/365842A közoktatás egyik problémája, hogy az előírt tananyagmennyiség mellett nincs idő arra, hogy a tanultakat kellően begyakorolhassák a diákok. Az oktatóprogramok az új ismeretek átadása mellett az önálló, mégis irányított és visszajelzéssel egybekötött gyakorlásra adnak lehetőséget. Bízom abban, hogy a matematikai feladatokat gyakoroltató programom hasznos lesz majd a diákok számára.A szakdolgozat keretében egy oktatóprogramot fejlesztettem általánosiskolás matematikai ismeretek, azon belül is a törtszámok gyakoroltatásához. A célcsoport 7.-es, általános iskolás diákok köre. Az egyik fontos cél a játék elkészítésénél az volt, hogy minél átláthatóbbak és egyszűek legyenek a felhasználói felületek, hogy ne jelentsen nehézséget annak önálló használata. A játék fejlesztése során minden olyan lehetőségre igyekeztem odafigyelni, amelyre szüksége lehet a felhasználóknak, például profil létrehozása, előrehaladás elmentése és a teljesítményről való visszajelzés.40hugamifikációjátékosításpythonJátékos matematikai gyakorlóprogram fejlesztéseDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.