Oláh, SzabolcsKuruc, Andrea2025-06-302025-06-302025-03-31https://hdl.handle.net/2437/395034Az online marketing szerepe az értékesítés növelésében az utóbbi években kiemelkedővé vált, különösen a gyorsan változó digitális környezetben. Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtson az online marketing elérhető tudásbázisáról. Elemzem, hogy az akadémiai szakmunkák milyen lépéseket és információkat tartanak alapvető fontosságúnak az online marketing területén, és ezt hogyan egészítik ki vagy mondanak ellent a gyakorlati tapasztalatokon alapuló iparági megközelítések. Célom az is, hogy rávilágítsak arra, melyek azok a kritikus pontok, ahol az akadémiai és a piaci tudásanyag eltér, illetve hol tapasztalhatók információs hiányosságok. Kiemelten fontosnak tartom annak feltárását, hogy a gyorsan változó digitális térben milyen tudáshiányok nehezítik az online marketing hatékony alkalmazását, és hogy az elméleti alapok milyen mértékben segíthetik vagy épp hátráltathatják a gyakorlati megvalósítást.54huonline marketingOnline marketing az értékesítés szolgálatábanAz akadémiai megközelítések és az iparági tapasztalatok szembesítéseOnline marketing in the service of salesTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.