Oláh, SzabolcsKerle, Ákos2019-05-092019-05-092019-04-11http://hdl.handle.net/2437/267245Kutatásom egy jelenbeli, most is alakulóban lévő kulturális jelenségre irányul. Ezt sokkal nehezebb kutatni, mint egy régebbi jelenséget, amelynek kutatási szempontjait kanonizálták a szakmai (üzleti és tudományos) közösségek. Vizsgálódásom kibomlóban van, mert a kutatásommal párhuzamosan végzem saját üzleti tevékenységemet, ebből a saját kulturális gyakorlatból próbálok meg levonni tanulságokat: mind a zeneipari vállalkozásom sikere, mind a záródolgozatom szakmai színvonala érdekében.30hutortugamarketingbrandingközönségépítésZeneírás, videoklip-készítés, marketing és közönségépítés. Az én üzleti modellem a zeneiparban: a Tortuga brandingjeDEENK Témalista::Társadalomtudományok