Medvés, DóraSzentmiklósi, Anikó2014-05-182014-05-182014-05-042014-05-18http://hdl.handle.net/2437/192561Vizsgálatom középpontjában a gyümölcslén található magyar ökocímke és a termék beszerzési helyének a hatását vizsgáltam az íz-élmény, a vásárlási- és a fizetési hajlandóság szempontjából. Vizsgálatom a termék beszerzési helyének, az ökocímkének és a BIO feliratnak a termékkel kapcsolatos véleményekre gyakorolt hatására terjedt ki. Vizsgáltam továbbá, hogy a megőrzésre törekvő szabályozással való egyetértés és a környezetvédelmi témákba vetett bizalomnak milyen hatása van a termék megítélésére.63huökocímketermelői piacgyümölcsléfogyasztásAz ökocímkék hatása a gyümölcslé választásraA szülők önértékelésének hatása a gyermekeik önértékeléséreA diákmunka hatása az önértékelésreStressz és kiégés a magyar pedagógusok körébenDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction