Revákné Markóczi , IbolyaSimon, Zelma Benedetta2025-07-042025-07-042024-04-21https://hdl.handle.net/2437/395405A tanulói kérdéseket vizsgáltam az általam tanított osztályokban. Ismertettem ezeknek a kérdéseknek a csoportosítását. Részletesen leírtam a kutatásom eredményeit: pontosan az adott csoportba számszerint hány darab kérdés tartozott, bemutattam mindegyikből párat. Bemutattam, hogy milyen módszerekkel lehet ösztönözni a gyerekeket a kérdésalkotásra. Szót ejtettem a tanári kérdésekről, azok csoportosításáról. Majd az online oktatás során alkalmazott kérdezés lehetőségeit is ismertettem.41huTanulói kérdésekMotivációKérdésalkotásOnline kérdésekTanulói kérdések a biológia óránDEENK Témalista::Biológiai tudományokNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.