Vona, MátéVányi, Márta2016-11-022016-11-022016http://hdl.handle.net/2437/231503Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy hogyan élte meg az általam választott Hajdú-Coop Zrt. a Nemzeti Dohányboltok megjelenését, valamint online kérdőívem formájában arra kerestem a választ, hogy hogyan változtak a fogyasztói szokások.Szakirodalmi áttekintésemben kitekintést teszek világviszonylatban is a dohányfogyasztásra, valamint hazai tekintetben is bemutatom.Részletesen és számszerűen összehasonlítottam 2 nagyságrendekben és jellemzőkben azonos üzlet bevételét, melyek különbségét mindösszesen az jelenti, hogy elérhető- e a közvetlen közelében dohánybolt.A dolgozatban elemzem az eredményeim és következtetéseket teszek az általam állított hipotézisek elfogadására vagy elutasítására. Végül javaslatokat teszek jövőbeli kutatásokra.63huNemzeti DohányboltA Nemzeti Dohányboltok megjelenésének hatása a Hajdú-Coop Zrt. példáján keresztülThe effect of the national tobacco stores through the example of Hajdú-Coop cplcDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány