Halasi-Kovácsné Benkhard, Borbála RitaJenei, Nóra2025-12-182025-12-182025-10-29https://hdl.handle.net/2437/401045Dolgozatom középpontjában a Mamma Mia! című film turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata áll a magyar filmnézők körében. Részletesen elemzem, hogy milyen érzéseket vált ki a nézőkből, és ezek az érzések milyen mértékben befolyásolják az utazási motivációjukat a film forgatási helyszíne iránt. Felmérem a potenciális utazók utazási szándékát, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják azt. Emellett bemutatom a már Skopelosra látogatott filmturisták élményeit, visszajelzéseit, hogy átfogó képet adjak a film által kiváltott turisztikai hatásokról.59huFilmturizmus, utazás, motivációk,utazásmotívációkMamma Mia!A Mamma Mia! című film hatása az utazási döntésekre - érzelmek, motivációk és élmények a magyar turisták körébenThe impact of the film Mamma Mia! on travel decisions - emotions, motivations and experiences among hungarian touristsKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.