Fehér, AndrásKovács, Nóra2019-04-252019-04-252019-04-24http://hdl.handle.net/2437/265995Diplomadolgozatom a Debreceni Virágkarnevál és a szolgáltatásmarketing kapcsolatát dolgozza fel. Először a karnevált mutattam be röviden, mellyel a fejlődésének egyes állomásaira is kitértem, illetve a programokat is részletesen ismertettem. Majd kitértem a rendezvényszervezés fogalmi megközelítésére és a rendezvények sajátosságainak bemutatására. A Debreceni Virágkarnevált a fesztiválok közé soroljuk, így górcső alá vettem a fesztiválok ismertetését, fogalmát, csoportosítását és a Magyar Fesztivál Szövetség szerepét a haza fesztiválok életében. Végül a szolgáltatások marketing mixének bemutatásával zártam a dolgozatom szekunder kutatási részét. A primer kutatásaimat két módon végeztem, az egyik egy mélyinterjú volt a másik pedig egy online kérdőíves megkérdezés.72huDebreceni VirágkarneválszolgáltatásmarketingfesztiválrendezvényekSzolgáltatásmarketing a Debreceni Virágkarnevál példájánService marketing on the example of the Flower Carnival of DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing