Oláh, SzabolcsÁbel, Nikolett2015-04-102015-04-102015-04-09http://hdl.handle.net/2437/208982TCR reklámok elemzése, illetve hogy hogyan hatnak eszközeik a cégek, szervezetek és magánemberek felelős gondolkodására. A reklámok által felelősebben fogunk gondolkodni a Világunkról? Visszahat-e a reklám kommunikáció a társadalmi felelősségvállalás elméletére és gyakorlatára? Valóban hat-e a reklám a megcélzott közönségére? Részét képezik a kommunikációs eszközök vizsgálata, szosziálpszichológiai elemek és a problémák bemutatása. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy milyen befolyással bírnak a reklámok a valódi és a mögöttes tartalmon keresztül. Középpontban az ember társadalmi felelősségvállalása áll.43huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországTCRreklámkommunikációmarketingA TCR meghatározó szerepe a társadalmi felelősségvállalásbanDEENK Témalista::Társadalomtudományok