Pető, IldikóMeggyes, Orsolya2015-04-222015-04-222015-04-15http://hdl.handle.net/2437/210081Szakdolgozatomban a pedagógusok sajátos nevelési igényhez, és integrációhoz inklúzióhoz való viszonyulását vizsgálom. A dolgozat problémakörét azok az akadályozó tényezők adják, amelyekkel a pedagógusok nap mint nap kénytelenek szembenézni, illetve, hogy miben látják a változtatás lehetőségét. Fontos, hogy ehhez milyen módszertani ismeretekkel rendelkeznek, s mit tesznek annak érdekében, hogy legyőzzék nehézségeiket. Érdekel, hogy ismerik-e azokat a szakembereket, akik segítségükre lehetnek a problémák megoldásában, illetve, hogy hogyan látják magukat a pedagógusok az együttnevelés területén.61huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországSNIinklúzióintegrációpedagógusattitűdPedagógusok szakmai énképe a sajátos nevelési igény és az inkluzív nevelés tükrébenDEENK Témalista::Neveléstudomány