Erdey, LászlóElek, Dolli2007-07-132007-07-1320072007-07-13http://hdl.handle.net/2437/2605A diplomamunkám célja a Debreceni Egyetem innovációmarketing tevékenységének bemutatása. Az innovációmarketing előtérbe kerülésének okait ismertetem, majd azt vizsgálom, hogy milyen változások mentek végbe az elmúlt évtizedekben a felsőoktatás társadalmi beágyazottságában. A Debreceni Egyetem alkalmazkodási mechanizmusát bemutatva, annak kritikáira is kitérek. A gazdálkodó egyetemmé válás kulcseleme a technológia transzfer tevékenység ösztönzése, ezt felismerve az egyetem létrehozta a GND Tudás- és Technológia Transzfer Irodát, hogy segítségével egyre jobban erősödjön a vállalkozói szféra és az egyetem kapcsolata, együttműködése. A technológia transzfer elméletének és gyakorlatának ismertetését követően kitérek konkrétan a GND Tudás- és Technológia Transzfer Iroda innovációmarketing tevékenységére. Majd ezt követően elemzem az általam készített kérdőíves felmérést.77537054 bytesapplication/pdfhuinnovációinnovációmarketingtechnológia transzfergazdálkodó egyetemkutató egyetemInnovációmarketing a Debreceni EgyetemenFelsőoktatás -- MagyarországEdication, Higher -- Hungary