Berde, CsabaKiss, Annamária2012-04-112012-04-1120122012-04-11http://hdl.handle.net/2437/127213A divat fogalma. Az ókori öltözködés (egyiptomi, görög, római) jellemzése. Az európai divat története a reneszánsz kortól napjainkig, egy-egy korszakot részletesebben jellemezve. Európai divatirányzatok (angol, francia, spanyol) kiegészítve néhány amerikai példával. A marketing szerepe a divat szempontjából való fogyasztói magatartásra. A „hírességek”, mint divatdiktátorok. A fiatalokra jellemző fogyasztói magatartás. Az idősebb korosztály öltözködési szokásai. A divat fontosságának jellemzői.91hudivatdivatcikkfogyasztói magatartásmarketingDivatcikkek marketingje és a divattal kapcsolatos fogyasztói magatartásMarketing of fashion items and consumer behaviour concerning fashionDEENK Témalista::Közgazdaságtudományno_restriction