Mezei, PéterMészáros, Gergely2014-10-292014-10-292014-10-29http://hdl.handle.net/2437/199243Dolgozatom megírásával célom a Magyarországon kis- és középvállalkozások (továbbiakban KKV) által működtetett webáruházak helyzetének elemzése, valamint egy modern online marketing eszköz, a remarketing bemutatása, mint lehetséges konverziójavító eszköz.A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatójaként leginkább a modern online marketing eszközök és eladási technikák érdekelnek, melyekkel egy hazai webáruház minimalizálhatja az egy konverzióra jutó marketingköltségét. Tudásom felhasználásával célom olyan marketing folyamatok menedzselése, amelyekkel a kkv-k által üzemeltetett webáruházak profitjukat maximalizálhatják.38humarketingremarketingA remarketing alkalmazása a kisvállalati online marketingbenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány