Kontor, EnikőKrasznai, Fruzsina2014-10-302014-10-302014-10-29http://hdl.handle.net/2437/199315Dolgozatomban egy új termék piacra való bevezetéséről írtam, melyet egy multinacionális vállalat hajtott végre 2014. tavaszán. A vállalat legsikeresebb márkájának termékskáláját bővítette. A szakdolgozatban azt vizsgáltam meg, hogy a vállalatnak milyen szükséges lépéseket kellett tennie ahhoz, hogy az új termék a piacra kerüljön és megismerje a vevőközönség. A dolgozat két részre tagolódott: az első részben a termékbevezetést elméleti oldaláról mutattam be, míg a második részben a vállalat legújabb termékének gyakorlati bevezetését írtam le.84humárkabővítésmarketingSTPpromóció4PMárkabővítés a Wrigley Hungária Kft.-nélDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing