Fodor, PéterNagy, Henrietta2015-04-152015-04-152015-04-13http://hdl.handle.net/2437/209322Kutatásom célja, hogy bemutassam a ZsolcaTV és környző regionális régiókban működő kisebb-nagyobb televíziók web2- höz való viszonyát és fejlődését. A XXI. század internet szolgáltatásai elsősorban közösségekre épülnek. A Facebook, Twitter, Youtube felhasználók megosztják egymás között az információkat, vagy akár közösen készítik el a tartalmakat. Ellentétben a korábbi szolgáltatásokkal, ahol a tartalmakat a szolgáltatást nyújtó fél biztosította, vagy biztosítja. A web2-s szolgáltatásoknál, ahol csak a keretet adja meg a szerver gazdája, a tartalmat maguk a felhasználók hozzák létre, töltik fel, osztják meg vagy véleményezik. Kommunikálnak egymással, kapcsolatokat hoznak létre. Az interaktivitás a kulcsszó, a fogyasztók egymással folytatott kommunikációja miatt napjainkban alig van olyan oldal, amely köré ne szerveződne valamilyen közösség.50 oldalhusocial médiaZsolcaTVFacebookYoutubeEgy kisváros kulturális élete a szociális média tükrébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok