2008-12-142008-12-149639557080http://hdl.handle.net/2437/62284Több mint tíz év eltelt azóta, hogy Kate McKinnon hátat fordított a New York-i rendőrségnek, felhagyott nyomozói múltjával, ledoktorált művészettörténetből, és queensbeli nyomoronc lakásából beköltözött a Central Parkra néző tetőtéri csodába, ahol imádott férje oldalán azóta is éli a sikeres művészettörténész és hatalmas nézettségnek örvendő tévésorozat népszerű műsorvezetőjének gondtalan, fényűző életét. Egészen addig, mígnem már a csapból is vér folyik - a legelképesztőbb körülmények között, a leghátborzongatóbb módon, helyen és időben hullani kezdenek - méghozzá cafatokban - a művészek, galériatulajdonosok, milliomos műgyűjtők. Kate címére pedig rendre érkeznek azok a kódolt üzenetek, amelyeket lenyűgöző elméleti ismeretei alapján csakis és kizárólag ő fejthet meg. Kate tehát visszatérni kényszerül a kaptafához" és ismét nyomozni kezd. A poén: Jonathan Santlofer nemzetközileg elismert festőművész, száznál több kiállítással a háta mögött az Egyesült Államokban és Európában egyaránt. Nem csoda hát, hogy abban a világban, amelyben izgalmas és letehetetlen regénye játszódik, olyan otthonosan mozog, mint maga a gyilkos trancsírozóművész"9639557080http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ990724bibFSZ990724