Gombos, EszterKiss, Timea2019-05-202019-05-202019http://hdl.handle.net/2437/267902A magyarországi két tanítási nyelvű oktatás egy olyan, rendkívül hatékony képzési forma, amely mind nyelvileg, mind módszertanilag összetett és különleges feltételeket biztosít a nyelvszakos tanárjelöltek összefüggő tanítási gyakorlatához. Dolgozatomban ismertetem a tartalmat és német célnyelvet integráló képzés sajátosságait és az ezekből adódó szakmai kihívásokat. Egy jellegzetes tantárgy – a Célnyelvi civilizáció – tanítása kapcsán fogalmazok meg módszertani ajánlásokat a mentoráláshoz, a két tanítási nyelvű gimnáziumi képzésben szükséges tanári kompetenciák kialakításához.46hukét tanítási nyelvűCLILcélnyelvi civilizációmentorálástanítási gyakorlatTartalom és nyelv integrációja a kéttannyelvű oktatásbanSegédanyag a német nyelvszakos tanárjelöltek mentorálásáhozDEENK Témalista::Neveléstudomány