Bakosné Kiss, Virág ÁgnesPuskás, Bence Bertalan2023-04-262023-04-262023https://hdl.handle.net/2437/350897Szakdolgozatom témája az egészségügyi ipar marketing szemléletű elemzése. Ezen belül is a sugársebeszéti szegmensre jellemző marketingkommunikációs eszközök jelenlétére fókuszáltam. A kommunikációs eszközök jelentőségét, de első sorban a személyes eladás szerepét kutatom dolgozatomban. Kutatásomból kiderül, hogy a marketingkommunikációs eszközök különböző csoportosítási módjai szerint (pl. BTL, ATL), melyek a dominánsabbak a vizsgált iparági szegmensben. Emellett a szekunder, valamint a különbőző primer kutatási módszerek segítségével igyekeztem megérteni, hogy miért is fontos a személyes kontaktus, így a személyes eladás a sugársebészeti szegmensben. A kutatásomat egy külső környezeti elemzést követően megfigyelési módszerrel, majd szakértői interjúk elemzésével bonyolítottam le, melyek során kapott eredmények segítenek megérteni a marketing szerepét (a személyes eladásra fókuszálva) a vizsgált iparágban.71humarketingegészségügyszemélyes eladásA marketing szerepe a sugársebészetbenA személyes eladás helyzeteThe role of the marketing in radiosurgery, The situation of personal sellingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Orvostudomány