Vargáné Csobán, KatalinJuhos, Petra2024-06-182024-06-182024-04-21https://hdl.handle.net/2437/373321Dolgozatomban összefoglalom milyen kapcsolat van a közösségi média és a fiatal felnőttek utazási döntései között. Külön kitérek arra milyen előnyökkel és milyen hátrányokkal jár ez a turizmusban résztvevőkre. Feltárom milyen lehetőségek rejlenek az utazó influenszerekben, illetve hogyan tudnak hasznot húzni a közösségi médiás platformokból az utazási irodák. Ezek mellett szakdolgozatomban olvasható az is, hogyan és mi célból használják utazás előtt, közben és után az utazó fiatalok az internet adta lehetőségeket. Megvizsgáltam a FoMo, a kimaradástól való félelem turizmusban megjelenő hatását. Továbbá primer kutatásomban felmértem a mai fiatal felnőttek utazási preferenciáit.57huturizmusközösségi médiafiatal felnőttekA közösségi média hatása a fiatal felnőttek utazási döntéseireKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.