Árváné Dr. Ványi, GeorginaMajor, Orsolya2012-10-182012-10-182012-10-182012-10-18http://hdl.handle.net/2437/134822A dolgozatban az elektronikus kereskedelem kialakulásáról, gazdasági jelentőségéről van szó. Bővebben kifejtésre került az e-kereskedelem fogalmi meghatározása, különböző szempontok szerinti csoportosítása, előnyei és hátrányai, szereplők jellemzése. Részletesen bemutatásra kerültek a virtuális piacterek, ezen belül a Vatera.hu és az eBay. Az utolsó részben pedig az online fogyasztók magatartását vizsgáltam meg.74 oldalhuonline vásárláselektronikus kereskedelemHogyan költözött be a piac az otthonunkba?Online vásárlók magatartásának vizsgálata Hajdú-Bihar megyébenHow to move market into our homes? Consumer behaviour analysis of online customers in Hajdú-Bihar countyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing