Soós , MihályEndrey, Léna Anna2025-01-132025-01-132024-10-28https://hdl.handle.net/2437/384808Szabadidő hasznos eltöltése és az egészség megőrzése napjainkban kiemelt figyelmet kap, különös hangsúlyt fektetve a helyes táplálkozásra és a rendszeres testmozgásra. A kutatás során a jógázási szokások és motivációk feltérképezése, valamint a Siva Yoga Studio marketingstratégiájának megtervezése volt a középpontban. A kérdőíves kutatás és a statisztikai elemzések alapján megállapítottam, hogy a jógázók többsége nő, és a stresszkezelés, valamint az egészségmegőrzés a legfőbb motivációs tényezők. A hatha jóga különböző irányzataira való támaszkodás javasolt a szolgáltatások tervezésénél, figyelembe véve az online órák iránti növekvő keresletet is. A kutatás során felfedeztem, hogy a munkahelyi jógaórák és az angol nyelvű foglalkozások hiányoznak a piacon. Az eredmények a marketingstratégia kidolgozásának alapjául szolgálnak, hozzájárulva a stúdió fenntartható működéséhez és bővüléséhez.56huJóga, egészséges életmód, marketingstratégiaSiva Yoga Studio marketingstratégiájának vizsgálataAnalysis of Siva Yoga Studio's Marketing StrategyKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.