Soós, MihályKálucz, Martin2016-04-272016-04-272016-04-26http://hdl.handle.net/2437/225737Személyes indíttatásból választottam ezt a témát, mivel a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán vagyok kereskedelem és marketing szakos hallgató és emellett 12 éve sportolok. Ezt a két témát szerettem volna ötvözni, ezért úgy gondoltam, hogy a karra járó hallgatók fizikai aktivitását kutatom. A sport és a marketing az életem részét képezik. Hetente 5 alkalommal járok el edzeni, míg a marketing megjelenik az utcákon, az újságokban, a rádióban és nem utolsó sorban, a televízióban. Azt szeretném megvizsgálni a dolgozatomban, hogy a marketingnek van-e szerepe abban, hogy az emberek, jelen esetben egyetemi hallgatók, sportolnak-e. Honnan kapja a hallgató a sportolási lehetőségről az információt? A Debreceni Egyetem végez-e valamilyen marketing tevékenységet annak érdekében, hogy a hallgatók sportoljanak?51huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországmarketingfizikai aktivitásegyetemi hallgatókA fizikai aktivitás vizsgálata a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karának hallgatói körébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok