Fehér, AndrásPuskás, Bálint2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384814A diplomadolgozatom célja, hogy feltárja, miként befolyásolja a hírlevelek tartalmi és vizuális kialakítása a vásárlói elköteleződést és az eladások növelését. A szekunder kutatás során az online és a digitális marketing, valamint az online vásárlói magatartás témakörével foglalkoztam. A primer kutatás során kérdőíves felmérést és vezetőségi interjút készítettem. Ezek alapján elkészítettem egy új hírlevelet, amelyet fix szemkamerás vizsgálat alá vetettem a vizuális elemek hatékonyságának értékelésére. A kutatás eredményeként konkrét javaslatokat fogalmaztam meg a Kidologic Kft. részére, amelyek az ügyfélkapcsolatok elmélyítését, a konverziók és a hírlevelekből származó bevételek növelését, valamint a piaci pozíció erősítését célozzák, ezáltal hozzájárulva a vállalkozás hosszú távú sikeréhez.80huhírlevéle-mailszemkameraonline marketingtársasjátékAz e-mail marketing hatékonysága és optimalizálási lehetőségei a társasjáték-piacon: A Kidologic Kft. esettanulmányaThe effectiveness and optimization opportunities of e-mail marketing in the board game market: A case study of Kidologic Kft.Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.