Nagy, Adrián SzilárdHajdu, Zsombor Etele2014-10-302014-10-302014http://hdl.handle.net/2437/1994686. Összefoglalás 6.1. Célkitűzésem Dolgozatom célkitűzéseként azt választottam, hogy megvizsgáljam a közösségi oldalak, főleg a köztük legelterjedtebb a facebook és a fesztivál szervezés kapcsolatát. Ezen belül is a 2010 es és a napjainkban lévő állapotot szerettem volna összehasonlítani. Valamint fontosnak tartottam, hogy a helyzetet megvizsgáljam a piac mind keresleti mind kínálati oldaláról, így eldönthetővé tenni, hogy a facebook pozitív vagy negatív szerepet játszik e egy fesztivál megszervezésének esetében. 6.2. Módszerek A céljaim elérésének érdekében két féle vizsgálati módszert választottam. A mélyinterjú készítést azért, mert ez az egyetlen módja annak, hogy kielemezhető beszélgetést végezzek egy fesztivál szervezőjével. Ezen belül is kettőt készítettem, az egyiket 2010-ben Veres Tamással a nyírbátori Azfeszt (Amatőr Zenekarok Fesztiválja) szervezőjével, a másikat pedig 2014 Októberében Miklósvölgyi Péterrel a debreceni Campus Fesztivál szervezőjével. Mind a kettőjüknek hasonló kérdéseket tettem fel, ezzel összehasonlíthatóvá téve a négy év ezelőtti és a mostani állapotot. Vizsgálataim másik módszereként a kérdőívezést választottam. Azért döntöttem e mellett a módszer mellett mivel a fogyasztói piacot szerettem volna elérni, és ezzel a módszerrel több mint 250 ember véleményére tettem szert. A válaszok kielemzése után fontos információkat tudtam meg a felhasználók internetes szokásairól a fesztiválokkal kapcsolatban. 6.3. Ami megvalósult A felhasznált módszerek segítségével a célkitűzéseimet sikerült teljesíteni. A két mélyinterjú és a kérdőív kielemzése után nyert információk segítségével sikerült összehasonlítani a 2010 es és a 2014 es helyzetet a kérdéskörben. Lényegében a két időpontban feltett kérdésekre kapott válaszok megegyeznek. Mind a két49huonlinemarketingfacebookfesztivál szervezésreklámAz online marketing szerepe a fesztiválszervezésbenDEENK Témalista::Társadalomtudományok