Molnár, BalázsGarzó, Lili2023-12-152023-12-152023-11-13https://hdl.handle.net/2437/363432A szakdolgozatban a tanulásban akadályozott 7-8. osztályos tanulók okoseszköz-használati szokásait kutatom. Az eredményeiket a tipikus fejlődésű 7-8. osztályos társaikkal hasonlítom össze. A szakdolgozat első részében bemutatom a digitális eszközöket, s hatásukat a netgenerációs serdülők életében. Szót ejtek továbbá a tanulásban akadályozott tanulók helyzetéről a magyar oktatási rendszerben. Áttekintem a tanulásban akadályozott gyermekek családi nevelési specifikumait, s okoseszköz használatukat. Ezután a kutatás eredményeit mutatom be.40huokoseszköz-használattanulásban akadályozottakA tanulásban akadályozott 7-8. osztályos tanulók okoseszköz-használati szokásaiDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.