Fazekas, BalázsGyömbér, Fanni2021-10-222021-10-222021-10-22http://hdl.handle.net/2437/323312Dolgozatomban és a kutatásom során arra kerestem a választ, hogy milyen a fogyasztók attitűdje ezekkel a szolgáltatókkal szemben, mennyire ismerik ezeket és mennyire nyitottak rájuk. Továbbá arra szerettem volna még választ kapni, hogy a Fintech szolgáltatók térnyerésére hogyan reagálnak az emberek és ez milyen hatással lehet azok fizetési szokásaira, a fogyasztók pénzügyekkel kapcsolatos szokásait milyen mértékben alakította át eddig az új szereplők megjelenése és milyen változásokra lehet számítani a jövőben. Az olvasók betekintést nyerhettek a Fintech szolgáltatók világa mellett a hazai pénzügyi szektor szereplőinek életébe is, itt többnyire a hagyományos bankokat és az általuk nyújtott szolgáltatásokat vizsgáltam meg és tértem ki rájuk pár kérdés erejéig a kérdőívemben is. Napjainkban a Fintech vállalkozások szolgáltatásaikkal életünk minden területén megjelennek és ügyfélkörük is egyre szélesebb, ezt az innovatív pénzügyi megoldásaiknak köszönhetik és a gyors reagálásuknak a technológiai fejlődésre.48huFintechdigitalizációA FinTech szolgáltatók terjedése a fogyasztók szokásainak tükrébenThe spread of FinTech companies in light of consumers’ habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány