Földi, KataCzaga-Szalóki, Panna2022-10-242022-10-242022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338015Dolgozatomban a Facebook márkahűséget befolyásoló szerepét vizsgáltam a Deutsche Telekom tekintetében. Szekunder kutatásom során a márka fogalmát és a márkahűség kialakulásának folyamatát tanulmányoztam. Primer kutatásom online kérdőívből és netnográfiából áll, amelyek segítségével igazoltam vagy adott esetben cáfoltam a feltett hipotéziseimet. Megértettem, milyen hatással van a Facebook egy olyan nagyvállalat, mint a Telekom megítélésére, miként segíti elő a márkahűség kialakulását. Megállapítottam, hogy a Facebook hasznos reklámhordozó lehet, ám fontos a megfelelő használata céljaink elérésének érdekében.54huFacebookmárkahűségtelekommunikációFacebook márkahűséget befolyásoló szerepe a Deutsche TelekomnálThe Facebook's role in Inluencing brand loyalty at Deutsche TelekomDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing