Gilányi, AttilaSzopkó, Dóra2021-11-182021-11-182021-11-17http://hdl.handle.net/2437/324965Napjainkban az informatika különböző területei egyre fontosabb szerepet játszanak a sportágakban.A virtuális valóság egy olyan háromdimenziós, számítógép által generált környezet leírására használt kifejezés, amelyet egy személy felfedezhet és kölcsönhatásba léphet vele. Ennek segítségével az adott személy képes tárgyakat manipulálni vagy műveletek sorozatát végrehajtani. E területhez kötődően szakdolgozatomban egy olyan háromdimenziós virtuális teret alkottam meg amely a magyar női- és férfi kézilabda történetét és a legsikeresebb játékosait mutatja be. A modellezéshez az Autodesk 3ds Max szoftverét használtam, ahol elkészítettem egy kézilabda múzeumot,melyet a MaxWHere rendszerbe konvertáltam, így egy virtuális prezentáció bemutatásával színesítettem a kézilabda világának bemutatását.52huVirtuális valóság3ds MaxMaxWhereUnityA magyar kézilabda története a virtuális valóságbanDEENK Témalista::Informatika