Siklós, BalázsNagy, Anikó2010-10-292010-10-292010-10-282010-10-29http://hdl.handle.net/2437/99931Dolgozatomban a luxuspiac jellegzetességeit, tendenciáit mutatom be, különös figyelmet fordítva  a piac fogyasztóinak magatartására. Arra a kérdésre keresem a választ, hogy egy sikeres vállalat hogyan képes ezen piac fogyasztói igényeinek kielégítésére, és hogyan tudja kialakítani azt a fajta kapcsolatot klienseivel, ami később márkahűséghez vezet. Először a luxus kategóriájának részletes elemzésére kerül sor, majd a luxuspiac fogyasztóinak, azok motivációinak emocionális hátterének áttekintésére térek rá. Esettanulmányomban a Louis Vuitton fogyasztóit és erre alapozva annak marketingtevékenységét fejtem ki, és kiderül, mit is tesz azért, hogy a világ legsikeresebb márkája maradjon.75 oldalhuluxusluxusfogyasztásfogyasztói magatartásA fogyasztók viselkedése a luxustermékek piacánA Louis Vuitton sikerének vizsgálataDEENK Témalista::KözgazdaságtudományMarketingno_restriction