Szakács, AttilaSzilágyi, Tamás2025-01-132025-01-132024-10-28https://hdl.handle.net/2437/384812A szakdolgozatomban a közösségi média sportbeli szerepét vizsgálom, különös tekintettel arra, hogy a sportklubok hogyan tudják ezeken a platformokon keresztül növelni rajongóik elköteleződését. Célom, hogy feltárjam, miként befolyásolja a közösségi média használata a jegyértékesítést, a sportesemények népszerűségét és a szponzori bevételek növekedését. Kutatásom során összehasonlítom a magyar és román sportklubok közösségi média aktivitását, figyelve arra, hogy ezek a különbségek milyen hatással vannak a rajongói kapcsolatokra. Az online kérdőíves felmérésemben 100 magyar és 100 román válaszadó közösségi média szokásait és véleményét gyűjtöttem össze. Négy hipotézist fogalmaztam meg, melyek segítségével a sportklubok közösségi média jelenlétének hatékonyságát elemzem.59huSzponzorációJegyértékesítésReklámKözösségi médiaPRSportA közösségi média a sportbanSocial media in sportsKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.