Pálfi, SándorSzőke, Erzsébet2020-04-142020-04-142020-04-14http://hdl.handle.net/2437/283526Szakdolgozatom megírásánál az inkluzív nevelést vizsgáltam a Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda és a Hajdúdorogi Egyesített Napközi Otthonos Óvodák között. Vizsgálatomban az óvodapedagógusok, technikai dolgozók és a szülők vettek részt. Alapfogalmak kidolgozása után, a két óvodát bemutattam, s a kérdőívek válaszainak az eredményét értékeltem. Kérdőív kitöltéséhez az inklúziós indexet vettem alapul.35huinklúzióintegrációesélyegyenlőségInkluzív nevelés összehasonlítása a Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda és a Hajdúdorogi Egyesített Napközi Otthonos Óvodák közöttDEENK Témalista::Neveléstudomány