Labancz, EszterSzikszai, Alexandra Kitti2021-06-242021-06-242021http://hdl.handle.net/2437/312876A COVID-19 pandémia megjelenése és elterjedése az egész világot új kihívások elé állította. A digitális oktatás bevezetése számos újfajta nehézséget idézett elő. Kutatásunk a felsőoktatásban elsőéves hallgatók mentális egészségének változását vizsgálta a jelenléti és a digitális oktatás idején. Jelen elemzés a járvány második hulláma alatt a depresszió és az észlelt stressz mértékét tárta fel a társas támogatottság és a rendszeres sportolás, mint protektív tényezők függvényében.41huCovid-19mentális egészségelsőéves hallgatókjelenléti oktatásdigitális oktatástársas támaszstresszdepressziórendszeres sportolásA felsőoktatásban tanuló elsőéves hallgatók mentális egészségének vizsgálata a Covid-19 járvány idején a digitális és a jelenléti oktatás időszakábanDEENK Témalista::Pszichológia