Gortka-Rákó, ErzsébetNagyné Szántó, Gyöngyi2017-04-272017-04-272017-04-27http://hdl.handle.net/2437/238650Szakdolgozatomat a védelembe vétel alatt álló gyermekekről írtam a Nagyecsedi általános iskolában. Azt mutattam be, hogy Nagyecseden egy olyan hátrányos helyzetű város általános iskolájában, ahol szinte csak roma kisebbségi tanulók járnak, mennyire fontos a védelembe vétel alatt álló tanulók problémáinak az egész családra és környezetére kiterjedő részletes és pontos ismerete. Mennyire meghatározó a gyermekvédelmi felelős, mint egy összekötő segítő munkatárs a szülők és a pedagógusok között. Dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy mi a fő oka a magas védelembe vett tanulói létszámnak. A pedagógusok miben látják a megoldást, ha a védelembe vett tanulóknál még nagyfokú deviáns magatartási probléma is társul. A vizsgálatot kvalitatív módom végeztem, interjút készítettem minden érintett szakemberrel, pedagógussal.35hugyermekvédelemhátrányos helyzetdeviáns viselkedésVédelembe vétel alatt álló tanulók a Nagyecsedi általános iskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány