Mező, KatalinRékasiné Prónay, Csilla2018-04-042018-04-042018-04http://hdl.handle.net/2437/249050A témaválasztás elsődleges célja az volt, hogy feltérképezésre és megvizsgálásra kerüljön a Hajdúnánáson élő, 0-3 éves ép intelligenciájú gyermekek körében a megkésett fejlődések előfordulási aránya, kialakulásuk lehetséges okai, rizikótényezői. A szakdolgozat arra keresi a választ, hogy a fejlődésükben megkésett, ép intellektusú kisgyermekeket a bölcsődei napközbeni ellátás keretében lehet-e a megfelelő készségek kialakulásához vezető, jó fejlődési irányba terelni. A szakdolgozat két fő részből épül fel. Az első elméleti részben bemutatásra kerülnek a fejlődéssel kapcsolatos alapfogalmak és a kisgyermekek 0-3 éves kor között jellemző fejlődési szakaszai. A második rész egy saját összeállítású kérdőíves kutatás eredményeinek elemzése.52humegkésett fejlődéskisgyermekkormozgásfejlődésMegkésett fejlődés kisgyermekkorbanDEENK Témalista::Neveléstudomány