2008-11-202008-11-209789630584685http://hdl.handle.net/2437/22881A magyar gazdaság harmonikus növekedésének kulcskérdése a mikro-, kis-, és közepes méretű vállalatok fejlődése. Ennek a fejlődésnek nélkülözhetetlen feltétele marketingtevékenységük korszerűsítése. Rekettye Gábor könyve hiánypótló mű a kisvállalatok tulajdonosai és menedzserei számára. A piacon kapható ilyen jellegű könyvek vagy külföldi - főleg amerikai - gyakorlatot mutatnak be, vagy pedig olyan mértékben elméletiek, amelyek a magyar kisvállalatok számára nem igazán hasznosíthatók. Rekettye Gábor könyve olyan nyelvezetben készült, olyan gyakorlati példákat mutat be, amelyek arra predesztinálják, hogy a szervezetünk által képviselt kisvállalati körben népszerűvé váljék. Ennek a műnek minden kisvállalati vezető könyvespolcán helye van.9789630584685http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibJPT00434256bibJPT00434256